trist!

hej! som jag skrev i tisdags så var det kaos.. det hände mycket mycket, på bara en dag!
allt började med att jag vaknade kvart över 7. så fick stressa stressa.. sen skolan, hade elevensval som sista lektionen så vi var på badet och simma. hem efter det, sen stallet direkt! upp där och fixa sandra, sen red vi. (jag och en kompis, moa) moa började rida, och jag lät dom få hoppa ett 20-30 hinder, ca. men då har hon för långa tyglar och sandra typ vägrar men hoppar stillastående eller vad man ska säga och när dom väl är över galopperar sandra iväg och moa flyger av. mer om det längre ner!
sen hoppade jag upp, jag skritta trava galoppera. stod stilla ungefär 1 min (skulle fixa stigbyglarna) och då blir hon rädd för något så jag flyger också av. som tur var så fick jag bara ont i ryggen, och lite ner på baken. men däremot så gick det sämre för moa, som sen fick åka in till akuten och det visade sig att hennes handled var bruten. tyvärr.. men sånt som händer. nu är hon gipsad, och lite bättre är det, men hon har fortfarande ont. även bättre med mig! har lite blåmärken här och var men annars okej!
 
idag var de en lugn  efter skolan stack jag med didde när hon skulle klippa sig.. sen hem, åt lite och är nu hos mamma typ kompis.
och nu ikv så åkte smulan till sitt nya hem.. sjukt ledsamt, men hon kommer att få det toppen.
imorgon blir de dock ingen skola för mig, det är sjukhuset som gäller. (diabetesen)
efter det så sticker jag och pappa till kusinerna. kul :)
lördag och söndag har ida s. förhoppningsvis uppdaterar hon om hur det gick osv..
 
utvecklingsamtal på måndag.. tråååk!
nu ska jag göra klart videon på min bästavän och hennes kille, som dom ville ha. 
om det är okej för dom, så kommer den även upp här :)
 
~Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0