tillbaka igen :)

hej alla :)
ett tag sen jag bloggade, men nu är jag tillbaka och kör på som  vanligt igen. allt har gått superbra med sandra, allt flyter på bra och vi kommer närmre och närmre varandra för varje dag som går. snart ska vi komma igång med hoppningen, som de var innan. 1-2 dagar i veckan. och träna träna träna. så vi snart kommer ut på pay and jumper osv.. detta kommer bli bra, till och med bättre än det! jag känner att jag vill börja lite lugnt, så vi litar på varandra till 100. jag känner ingen stress. vi tar de i lugn takt! 
jag red henne lite idag. blev en stund i paddocken sen lite på vägarna. red på vägen bredvid hagen där alla hästar står, och då ska såklart alla muppar springa efter, och den ena ska sparka utåt mot oss och ja dom var helt tossiga.. sandra bara hoppar åt sidan och springer fram lite sen är hon lika lugn igen..
 
idag stukade jag min fot på gympan så fick plåga mig själv och hoppa upp på S. de gjorde dock VÄÄÄÄÄLDIGT ont. och hon var PIIIIIIIIGGELIN idag, och drog lite så blev då ännu ett snäpp värre med min fot.men det är ett måste, så jag fick stå ut med lite smärta. 
så typiskt att man ska stuka foten dagen innan man ska åka skridsko med skolan och sen simma på elevensval.. jaja, vi får väl se hur allt de ska funka. om de går eller inte. kan ju hoppas på det bästa. 
ska upp halv 7 i morgonbitti och fixa. mycket som ska med till skolan. 
 
ida har sandra i morgon. så då får jag lite ledigt efter att ha haft henne för mig själv i lite mer än 2 veckor. väldigt mysigt, men är alltid härligt med en dag ledigt. 
 
OCH, IMORGON har jag haft S i ETT HALV ÅR. :oooo 
kan de verkligen vara sant att jag haft sessan i ETT HALV ÅR?
och jag får inte träffa henne :( jaja.. på onsdag blir det myspys iallafall. 
 
nu ska jag fixa en sak, vi hörs i morgonbitti antagligen. annars på eftermiddagen :)
 
~Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0