Stallet idag.

Stallet idag gick som ett flytande band. Sandra var som en stjärna idag. Det gick super bra. När jag kom dit vid 11 tiden så började jag med att mocka fixa mat osv. Klar efter en halvtimme men de. Så snabbt gick det. Hämtade i Sandra och började göra vid henne. Red henne i 45min, fokuserad mycket på att hon ska lyssna på mig och inte vara i sin egna värld. Jag började med att jobba henne i form och sen lite skänkelvikning, hon är så duktig i det. Men har fortfaren lite kvar att jobba med det. Sen tarvade jag och skulle hålla kvar henne i fin form och skänkelvikning i trav. Sen från trav till halt och tvärtom. Hon klarade jätte bra. Jag tränade även lite på min sits och så, sen jag började rida islänningar tappade jag min hållning/sist för att jag bara åkte runt och inte jobbade så som jag gör på Sandra. Det ska jag jobba på!

Nu under veckan ska jag försöka göra fler inlägg även om jag inte har denna veckan alls.. :c
Blir kanske någon bild på min outfit osv. Kanske tar och sticker till väla i helgen, får se hur det blir. Snart påsklov :D


(Bild på Sandras boxdörr, intressant jag vet xd ).
~ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0