Hoppa!

Som Hannah skrev i sitt inlägg så följde Hannah med mig upp idag. Jag hade henne idag, men så frågade jag om hon ville följa med upp och hoppa så vi gjorde de. Så duktig hon va!

Jag red fram henne, ungefär 15-20min. Hon var ganska så seg i början, men sen efter mycket trav och skritt så blev hon piggare och ville bara springa o springa. Tog några små hinder på ungefär 20cm i början. Lite galopp. Sen gick jag på dom lite högre, hoppade inte mer än 40-45 idag. Hon har inte hoppat så mycket och riden jätte mycket nu på vintern så nu får vi träna o träna o träna. Så på påsklovet ska hon va super fin! Många planer!
Kommer nog någon video i veckan som jag ska fixa ihop om jag får tiden.. Värre med de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0