full rulle hela dagen!

hej, idag har allting gått i ett och jag är nu helt slut! slutade hyfsat tidigt, stack hem och sen åkte jag, mamma, becca och mindra till väla. köpte lite tröjor osv.. dock inte så värst mycket. de kanske kommer bilder.. vet inte! 
S fick sig en vilodag, förkänar hon! imorgon ska jag bara ta ett enkelt och lugnt pass. skritt, trav och galopp. ingen press. på kvällen får vi gäster, så ska städa lite på rummet och fixa innan dom kommer. jag ska försöka hinna med allt som ska göras, och ska även se till att inte lägga mig för sent idag. så jag inte vaknar vid 11, halv 12. 
 
jag hoppas att ni står ut med att det blir update på kvällarna oftast. jag har inte mycket tid till att blogga under dagen typ. men ska få ny mobil snart, så då lovar jag bättre update. 
 
nu ska jag sätta igång LOL filmen, och sen sova. vi hörs imorgon. :)
tjingeling!
 
~Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0