Dagen!

Varit lite krånglig dag idag, var i stallet 2 gånger.

Mamma och jag åkte upp där vid halv 12. Mamma började med att fixa höet och jag mockade. Sen fixade jag maten och vatten. Hämtade in Sandra och började göra vid henne. Red i hagen. Det var helt okej att rida på men helt plötsligt blev det jätte blött och halt för att solen lös rätt på snön och då smälte det. Så red i ungefär 40-45 min sen in med henne och fixa henne lite sen fick hon gå ut till sina kompisar igen.
När jag kom hem var det in i duschen direkt, skulle kolla innebandy vid 3 och skulle hinna duscha, äta och fixa mig innan. Så kollade på matchen i ungefär 5min sen kom min bror och hämtade mig så körde vi till stallet och jag fixade halmen. Tog ungefär 5min. Halmen tog slut igår så skulle en i stallet fixa halm till mig men hon kom inte från senare på dagen. Men när jag var klar stack jag tillbaka till innebandyn. Var hemma 6. Sen fick jag byta om för att vi skulle på kalas hos mina kusiner, skulle vara där halv 7. Så kom nyss hem.. Full späckad dag alltså.


Imorgon blir det stallet på morgonen och sen plugg. Kaaaaanske kolla på fotboll på kvällen med min ena kusin och pappa! c:

~Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0