anledning till att jag inte bloggat

hej, anledningen till att jag inte bloggat är för att jag och pappa har varit hos kusinerna, och min mobil var knas men har nu äntligen fått en ny, blev en vit iphone 4. 
 
igår så inleddes dagen med ett besök på sjukhuset, var där hela förmiddagen, till ungefär 12. efter det stack jag, mamma, pappa och en annan familj och käka kinamat. efter de så stack ju jag och pappa till kusinerna somsagt. och det har varit riktigt kul att få träffa dom, är ju inte så ofta de händer. idag så stack vi in till stan, sen hem. och efter de så åt vi lite. sen tutade vi hemåt. det blev bara en snabb vända denna gången. men de kommer ju fler gånger? ;) pappa släppte av mig hos becca, så sen dess så har jag bara varit där och jag kom hem för ca en halv timme sedan. 
 
ida har S hela helgen.
 
allt för mig idag, vi hörs imorgon!
 
~Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0