aj!

hej, idag var vi ju och åkte skridskor med skolan. var iväg i typ 2.5 timme. jag fick dock inte på mig mina skridskor, de gjorde föööör ont i min fot.. jaja.. tråkigt, men får hoppas på att jag kan ge mig ut på isen nästa gång. (om det blir fler gånger) sen när vi var tillbaka på skolan så slängde vi i oss maten och sen stack vi till badhuset, (elevensval). och slutade kvart över 2 ist för halv 3. hihih. imorgon har vi studiedag så ska förhoppningsvis sova över med dom bästa idag. didde och becca :D stallfri också ju.. och idag är det ju ETT HALV ÅR sen jag fick hem S. tänk vad tiden går :')
vi hörs senare antar jag..
 
lite bilder på mig och min fina C-ponny!
 
~Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0