bloggen vilar

hej, allt går i ett just nu, och jag hinner inte med att blogga, skolan, stallet, rida, läxor. jag känner att just nu behöver jag en "paus". detta innebär inte att bloggen kommer att läggas ner. men för min del så tar jag en paus. 
jag måste lägga fokus på det som är viktigare i livet än att blogga. 
jag har min häst och stallet, som jag sköter SJÄLV och ibland har jag en häst till, som jag sköter. mamma hjälper mig med mockning nån gång då och då. när jag ber om det lixom. 
jag har ca 2-4 läxor varje vecka. det är viktigt. jag vill ha så bra betyg som möjligt och vill därför lägga mer energi på det. skolan är ju själva grunden till nästan allt. 
jag är sällan med kompisar en hel eftermiddag efter skolan, utan jag är i stallet, rider min häst och fixar där.
skulle de vara så att jag är med en kompis, så är det ungefär en halv timme, en timme. för sen ska hon på sitt och jag på mitt. 
 
jag tänker ha pausen iallafall denna veckan. och som de ser ut och känns nu så kommer jag tillbaka på måndag. 
 
detta innebär också att ni kan fortsätta med att ge mig utmaningar enda till på måndagkväll. DÅ, avslutar jag det!
 
vi hörs, ha det så bra!
 
 
~Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0